Մշակույթ 09:35 18/05/2015

Կադրից այն կողմ… Սոֆիկ Սարգսյան՝ նույն ինքը՝ «Նահապետ»-ի Նուբարը (տեսանյութ)

Կինոարվեստում և թատերարվեստում հայ ժողովուրդը չի ունեցել տաղանդավոր դերասանների պակաս: Ցավոք, այսօր նրանցից շատ-շատերը չկան: Հայտնի դերասանների կողքին, նրանց հետ խաղալով՝ իր դերասանական կարիերան է սկսել դերասանուհի Սոֆիկ Սարգսյանը՝ նույն ինքը «Նահապետ»-ի Նուբարը: Panorama.am-ի հետ զրույցում նա հիշեց իր անցած ստեղծագործական ողջ ուղին, հիշեց հետաքրքիր դեպքեր՝ կադրից այն կողմ:

 -1980-ական թվականներին Ձեզ համարում էին խորհրդային կինոյի ամենաինքնատիպ դերասանուհիներից մեկը, Ձեր դերասանական խաղը բարձր էին գնահատում Ձեր խաղընկերները, ովքեր արդեն ճանաչված դերասաններ էին: Դուք ինչպե՞ս կգնահատեք Ձեր անցած ուղին:
-Կինոն շատ հեռու էր ինձնից: Մտածում էի՝ պետք է Սոֆի Լորեն լինես, որ կինոյում նկարվես: Բայց այնպես ստացվեց, որ ավարտելուց հետո, փաստորեն, ավելի շատ կինոյում եղա, քան թատրոնում: Իհարկե, պետք է սկսեմ Հենրիկ Մալյանից, իմ ուսուցչից: 1971 թվականին հանդիպեցի իրեն, Մանկավարժական ինստիտուտում հավաքում էր ռեժիսորական կուրս, և ես նետվեցի այնտեղ: 200-ից ավելի դիմում տվողների մեջ նաև ես էի: Եվ ընդունվեցի: Մշտապես ասում եմ, որ իմ կյանքը բաժանում եմ հանդիպում մինչև Մալյանը և կյանք Մալյանի հետ հանդիպումից հետո: Մեծագույն երջանկություն էր նրա ուսանողը լինել: Անցել է այսքան տարի, 1988 թվականից մեզ հետ չէ, բայց մինչև հիմա ես նրան ամեն օր, մշտապես պատմում եմ իմ հաջողությունների, անհաջողությունների մասին: Մինչև հիմա պատասխանատու եմ նրա առաջ: Շնորհակալ եմ իրեն: Նա «Նահապետ» ֆիլում ինձ հանձարարեց գլխավոր դերը՝ Նուբարի դերակատարումը, որը շատ անսպասելի էր: Մենք իր ուսանողներն էինք և բացարձակապես չէինք սպասում, որ պետք է նկարահանվենք ֆիլմում, այն էլ մեր ուսուցչի՝ Հենրիկ Մալյանի:

Ես արդեն երկու ֆիլմ ունեի՝ Յուրի Երզնկյանի «Այս կանաչ-կարմիր աշխարհը», Ֆրունզե Դովլաթյանի «Երկունք»: Երրորդը եղավ «Նահապետը»: Սա էլ գեղեցիկ պատմություն է: Մենք արդեն ավարտել էինք ինստիտուտը: Նա ուղարկել էր «Նահապետի» սցենարը տուն, բայց չէր ասել, որ այն տան Սոֆիկին: Իսկ ես զգացի, ինչ որ մի բան զգացի, նույնիսկ առանց մտածելու, որ կարող է նկարահանվեմ իր ֆիլմում, երազանքի պես բան էր, անհաս: Ես գիշերը կարդացի սցենարն ու էլի նույն տեղում դրեցի: Հետո մենք հանդիպեցինք փողոցում, ասում է. «Սոֆիկ կարդացի՞ր սցենարը»: Հարցնում եմ. «Բայց ինձ էիք ուղարկե՞լ, ընկեր Մալյան»: Ասում է. «Դե լավ, դու հո զգում ես»: Ամեն ինչ զգում էինք, նա մեզ այդպես էր սովորեցրել: Հիպնոս էր, արվեստի հիպնոս: Դրա համար ինձ դժվար է, երբ կանչում են ֆիլմում նկարահանվելու, այդ հիպնոսի կարիքն ունեմ: Նա մեծ հոգեբան էր, նաև էքստրասենս էր, պարզվում է: Նրան ոչինչ պետք չէր պատմել, նա ամեն ինչ գիտեր մեր մասին: Այդպես էլ մեզ սովորեցնում էր: Իրենից գալիս էր տաք օդը, մագնիսական դաշտը, գալիս էր մեզ ու մեզանից գնում էր իրեն: Երբ դասն ավարտվում էր, մենք բերաններս բաց նստում սպասում էինք, թե երբ պետք է օրն անցի, որ ինքը նորից մտնի լսարան: Շատ գեղեցիկ տղամարդ էր՝ կապուտաչյա, անուշ, սպիտակ: Սիրահարվում էինք ամեն վայրկյան, ամեն ժամ: Այդպես պետք է լինի, դու այդ մարդու միջոցով սիրահարվես ամբողջ արվեստին: Այդպես պետք է լինի արվեստը՝ կամ սիրում ես, կամ չէ:

-Եթե չհանդիպեիք Հենրիկ Մալյանին, գուցե այլ ուղո՞վ գնայիք:
-Ես սովորում էի Պոլիտեխնիկում: Դպրոցում լավ էի սովորում, ուսուցիչներս ասում էին՝ գիտելիքներդ ափսոս են, գնա Պոլիտեխնիկ: Բայց որ արտասանում էի ու խելառի պես ամեն օր թատրոնում էի, դա վաղուց էր: Իհարկե, կլինեի դերասան, բայց ինչպիսին կլինեի… Նրա կողմից մեծ համարձակություն էր ինձ դեր հանձնարարել «Նահապետ»-ում՝ Սոս Սարգսյանի, Գալյա Նովենցի, Մհեր Մկրտչյանի կողքին: Մեծ պատասխանատվություն էր: Ի պատիվ մեծերի, նրանք ամենևին, դրանից առաջ Խորեն Աբրահամյանը «Երկունք» ֆիլմում, բացարձակապես մի անգամ զգացնել չէին տալիս, որ վաստակաշատ, մեծ դերասաններ են, իսկ դու նրանց կողքին երիտասարդ, անփորձ դերասանուհի: Հենց այդտեղ էր նրանց մեծությունը: Ամեն վայրկյան կարող էին չէ՞ դիտողություն անել, ուղղել: Չտեսա նման բան, հավասարի պես աշխատում էինք:

-Իսկ Դուք ինչպե՞ս էիք Ձեզ զգում նման մեծությունների կողքին:
-Ես երկրպագում եմ նրանց մինչև հիմա, պաշտում եմ նրանց: Իրենց շնորհիվ է, որ ես իրենց հետ լավ էի զգում ինձ, վստահ: «Նահապետ» ֆիլմում նկարահանվելով՝ մենք բոլորս մասնակից եղանք ցեղասպանության խնդրին, մենք դարձանք անբաժան այդ պատմությունից: Առաջին ֆիլմն էր, որ խոսում էր, բարձրաձայնում էր այդ մասին ամբողջական: Մի ամբողջ ֆիլմ նվիրել Ցեղասպանությանը, այն էլ սովետական տարիներին, երբ չէր կարելի խոսել այդ մասին: Տարիներով չէր հաստատվում սցենարը: Մալյանը համառ էր, մեծագույն հայ, նրա կինոն ազգային էր:

-Սոս Սարգսյանի խաղընկերը լինելը ի՞նչ էր Ձեզ համար:
-Երբ Մալյանն ինձ ներկայացրեց Սոս Սարգսյանին, նա ինձ շատ հավանեց, ասաց. «Պահ էս ինչ հայ աղջիկ է»: Մինչև հիմա էլ տեսնում եք չէ, որ իսկապես հայ եմ՝ ոչ ներկվում եմ, ոչ պռտվում, իմ ուսանողներին էլ չեմ թողնում, առայժմ: Հավանեց ինձ Սոսը, բայց նկարահանումների ժամանակ շատ կոպիտ էր ինձ հետ: Ֆիլմից կնկատեք: Սայլի վրա ենք, երբ ինձ ասում է. «Կմրսես Նուբար», ես էլ ասում եմ. «Դու կմրսես», հետո շրջվում ու շատ կոպիտ ասում է. «Իաա»: Նահապետին չսազող կոպտություն է: Երբ հողը փխրեցնում ենք՝ սերմերը դնելու համար, ես ծածկում եմ, տեսեք ոնց է շպրտում իմ ձեռքը: Դա անում է Սոսը, ոչ թե Նահապետը: Այդքան հավանում էր ինձ, բայց երբ սկսվեցին նկարահանումները, սառը, կոպիտ էր ինձ հետ: Երբ գնում էինք նկարահանման՝ չգիտեի, բարևեմ, թե չէ: Ամաչում էի, բայց ինչ անեմ:

Շատ չքնաղ տեսարան էր գրել ընկեր Մալյանը, որը չկար Հրաչյա Քոչարի վիպակում: Սցենարը կարդացել եմ և եկել եմ նկարահանման: Ավտոբուսում հանվում-հագնվում էի, ընկեր Մալյանը մոտեցավ ինձ, ասում է. «Սոֆիկ ջան կարդացել ես սցենարը», ասում եմ. «Այո»: Ասում է. «Ես գիտեմ քեզ, դու պատրաստ ես ամն ինչի: Սոֆիկ ջան կներես՝ այսօր համ կմրսես, համ կարող է շատ մերկանաս, համ ամեն ինչ լինի, բայց դու ինձ կներես»: Ասում եմ. «Ես ամեն ինչի պատրաստ եմ ընկեր Մալյան»: Երբ գնացի շապիկս հագնելու, Սոսը բարձրացավ ավտոբուս: Խնդրեց բոլորին դուրս գալ: Լարվեցի, մտածում եմ տեսնես ինչ պետք է ասի: Երբ բոլորը դուրս եկան, ասում է. «Սոֆիկ ջան դու գիտես այսօր ինչ տեսարան է մեզ սպասվում, ես կանեմ ամեն ինչ ինձնից կախված, բայց քո օգնության կարիքն ունեմ»: Ասում եմ. «Ես պատրաստ եմ, ընկեր Սարգսյան»: Ասաց. «Շնորհակալ եմ»: Սցենարով՝ մենք գալիս ենք, խարույկներ վառում, կարպետներով ծածկում շիվերը, նստում քարի վրա: Ես հոգնած գլուխս դնում եմ Սոսի, Նահապետի ուսին: Դա չկա ֆիլմում: Բայց լուսանկարը կա: Վերջերս տեսա: Պարզվում է՝ «Երջանկության մեխանիկա» ֆիլմում խոհանոցում այդ լուսանկարը դրված է: Նահապետն անընդհատ իր ընտանիքի հետ էր հուշերով, ես՝ իմ: Եղեռնի հուշերը մեզ խեղդում են: Ինչ ընտանիք, ինչ ամուսիններ: Հանկարծ գլուխս դնում եմ Սոսի ուսին ու Նահապետի մեջ արթնանում է տղամարդը: Մենք նկարահանել ենք դա: Նա պատռում է իմ շապիկը, բացում է կուրծքս, հետո սկսում է սիրել ինձ: Հիշում եմ՝ օպերատոր Սերգեյ Իսրայելյանն ասում է. «Սոս ջան, eще дубл», ասում է. «а чтож»: Ու նորից դուբլ: Երբ տեսարանն ավարտվեց, ես արդեն մինչև ականջներիս ծայրը սիրահարված էի՝ չգիտեմ՝ Նահապետին, թե Սոս Սարգսյանին:

Նկարահանումից հետո ավտոբուսները պետք է դերասաններին տուն տանեին: Սոսը եկավ նստեց իմ կողքին: Պետք է արդեն շարժվեինք քաղաք: Մալյանը եկավ ասում է. «Սոս չես գալիս մեր մեքենան», ասում. «Չէ, դուք գնացեք Հենրի, ես Սոֆիկի հետ կգամ»: Մալյանն ասում է. «Սոս ջան քեզ ենք սպասում, արի»: Դե հասկանում է էլի: Այդպես է դերասանը: Դու ոչ թե Սոսին ես սիրահարվում, հետո ես հասկանում, սիրահարվում ես Նահապետին: Վաղը դա անցելու է, իհարկե, այդ ջերմությունը: Սոսը իջավ: Պարզվեց, որ դա նկարահանման վերջին օրն է, մեկ էլ ձայնագրության ժամանակ հանդիպեցինք:

Հետո հասկացա, որ այս սառնությունը սարքել էր Մալյանը, որովհետև գիտեր, որ ես շուտ սիրահարվող եմ իմ էությամբ, հատկապես Սոս Սարգսյան, դերասան, պաշտում էի, նկարահանումների հենց հաջորդ օրը երևի պետք է արդեն սիրահարված լինեի: Իսկ դա Մալյանին պետք չէր, նրան պետք էր այդ սառնությունը, անհաղորդ լինեինք միմյանց հետ մինչև այդ գիշերը: Արվեստի մեծ հոգեբան էր, ֆիլմի մթնոլորտն այդպես էր սարքում:

Հենրիկ Մալյանի «Երկխոսություն երրորդի համար» գրքում շատ մանրամասներ կան: «Մենք ենք մեր սարերը» ֆիլմում էլ է այդպես վարվել, երբ որ միլիցիոները՝ Սոս Սարգսյանը, գալիս է Խորեն Աբրահամյանին ասում է. «Ինչո՞ւ չեք բարեհաճում ժամանել, պարոն մինիստր», գրքում գրում է, որ այդ տեսարանը նկարահանելուց մեկ շաբաթ առաջ Սոս Սարգսյանի ականջին անընդհատ վատ բաներ է կաթացրել Աբրահամյանի մասին, ու հակառակը: Իսկ նրանք հավատում էին Մալյանին: Այդ տեսարանում տեսնում եք Սոսի աչքերում ինչ թույն կա, քիչ է մնում սպանի Խորիկին, իսկ Խորիկի հայացքը: Եվ դա սարքել է Մալյանը: Ինչո՞ւ է արել: Որովհետև չէր կարող Սոս Սարգսյանը ձեռք բարձրացներ Խորիկի՝ իր ընկերոջ վրա: Նա այդ ամեն ինչը սարքում էր արվեստի համար: Նա ինձ թշնամացրեց Սոսի հետ, երևի ինչեր պատմեց իմ մասին, արդեն չգիտեմ, որ Սոսը ինձ հետ կոպիտ եղավ մինչև այդ օրը: Իսկ այդ օրվանից հետո ֆիլմն ավարտվեց, արդեն վտանգ չէր, որ կարող էր կադրում ջերմ, տաք լինեմ:

-Այսօր այդ ֆիլմը նայելիս ինչպիսի՞ զգացողություն եք ունենում, տիկին Սոֆիկ:
-Զարմանալի է, մշտապես հպարտանում էի, որ մասնակից եմ եղել, իմ ուսուցչի ֆիլմում եմ խաղացել, նաև այդ մեծերի կողքին: Բայց հիմա՝ ամեն մեկի գնալուց հետո, ինձ համար շատ է ծանրացել այդ ֆիլմը նայելը: Ընկեր Մալյանը, Մհեր Մկրտչյանը, Սերգեյ Իսրայելյանը, Գալյա Նովենցը, Սոս Սարգսյանը: Արդեն Սոսի գնալուց հետո, երբ ցուցադրում են, ինձ համար ոչ թե Եղեռնի թեմա է, այլ այնքան հուշեր ունեմ այդ ֆիլմի հետ կապված, որ չեմ կարողանում ընկալել: Ինձ խանգարում է նրանց չլինելը: Ամեն կադրը ինձ համար մի հիշողություն է: Ոչ մի կերպ չեմ կարողանում ինձ հեռացնել իրենցից, հիշողությունները ծանր են:

-Ձեր լացելու դերասանական շնորհքի հետ կապված լեգենդներ են պտտվում: Ի՞նչ կպատմեք:
-Դա գալիս է տարիների փորձից: Սկսվեց Վիգեն Չալդրանյանի «Լռության սիմֆոնիա» ֆիլմից: Դրանից առաջ Սուրեն Բաբայանի ֆիլմում նկարահանվեցի, սկսեցի արդեն լաց լինել անմիջապես հենց կադրում: Թատրոնում դա ավելի հեշտ է, քան ֆիլմում: Հանկարծ ես տեսա, որ երբ կանգնում եմ տեսախցիկի առաջ, իմ արցունքները թափվում են ու չեմ կարողանում ինձ պահել: «Լռության սիմֆոնիայի» նկարահանումների չորրորդ օրն էր: Գժեր ենք այնտեղ, չէ՞: Վիգենը կանչեց և ասաց. «Սոֆիկ ջան ուզում եմ քեզ խոշոր պլանով նկարեմ»: Ասում եմ. «Գժերի մեջ տեսար ամենամեծ գիժը ես եմ»: Ասում է. «Ոչինչ պետք չի, կանգնի պատի մոտ մի հատ խոշոր պլան անենք»: Կանգնել եմ ու արցունքներս հոսում են: Օպերատորն ասում է. «Վիգեն լաց է լինում»: Ասում է. «դե միացրու կամերան»: Ես էլ ասում եմ.«Վիգեն ջան մի անհանգստացի, ես այսպես մի երեք ժամ լաց կլինեմ»: Միշան Պողոսյան շարունակ տեսնում է, որ հենց ասում են մատոր, ես սկսում եմ լաց լինել: Միշան մի օր ինձ մոտեցավ, ասում է. «Ինչպես է, որ միանգամից լաց ես լինում, համոզված եմ, «Օսկար» տալիս են նրան, ով կադրում լաց է լինում: Սոֆիկ ասա՝ ինչպես ես լաց լինում»: Ասում եմ. «Միշա գիտես, երբ գալիս եմ «Հայֆիլմ», արդեն լացս գալիս է: Հետո որ ներս եմ մտնում, առաջանում եմ, ասում եմ՝ վայ ընկեր Մալյանն այնտեղ կանգած էր, հիշում եմ Մհեր Մկրտչյանին … Գիտես Միշա, էսօր փլավ եմ եփել եկել, չգիտեմ՝ էրեխեքս կերան, թե սոված մնացին: Գիտես Միշա, ասում են Միհրան Քեչօղլյանը էլ չկա»: Ասում է. «Սոֆիկ լավ ես գնացի»:

Նկարահանվեցի ամերիկացիների ֆիլմում, այնտեղ սկսեցի լաց լինել, ամերիկացիները շշմել էին: Ինձ հրավիրեցին Մոսկվա մի կլիպում նկարահանվելու: Երգը կոչվում է «Մայրիկ», կատարում է Արշակ Բեռնեցյանը: Ռեժիսորն ընդամենն ասաց. «Տիկին Սոֆիկ ջան ուզում եմ մի քիչ հուզված լինեք»: Ասում եմ. «Արցունք պետք է»: Ապշեց: Ասում եմ. «Երբ է քեզ պետք, դու ասա, ես սկսեմ»: Ու թափվում են արցունքներս, օպերատորը կարկամել էր, ոչինչ չէր կարողանում խոսել:

-Բայց իրականում ինչպե՞ս է ստացվում Ձեզ մոտ:
-Գիտեք ինչ, ես տխրել եմ: Իհարկե, ուրախ մարդ եմ, բայց ներսից շատ տխրել եմ: Կարծում եմ՝ դա է պատճառը, որ հենց կանգնում եմ կամերայի առաջ, նաև այդ կորուստները, ու սկսում եմ լացել: Կուզենայի, որ կամերայի այն կողմում մշտապես լիներ Հենրիկ Մալյանը, Ֆրունզե Դովլաթյանը, Սերգեյ Իսրայելյանը, Ալբերտ Յավուրյանը: Կորցրել ենք մեր մեծերին, ովքեր ստեղծել են հայկական կինոն: Հիմա իրենք գնացել են, ես տխրել եմ: Գալիս եմ աշխատանքի, փորձում եմ իմ գործն անել, բայց տխրություն կա իմ ներսում: Գիտեմ, որ պատճառը դա է:

-Այսօր աշխատում եք երիտասարդ սերնդի հետ, դասավանդում եք Թատրոնի և կինոյի ինստիտուտում, ի՞նչ ակնկալիքներ ունենք նոր սերնդից:
-14 տարի է Թատերական ինստիտուտում եմ: Մշտապես յուրաքանչյուր կուրսում լինում են չորս-հինգ հոգի, որոնց վրա կարող ենք հենվել, ովքեր գրադարանից դուրս չեն գալիս: Այդ երեխաների համար է, որ գալիս եմ ինստիտուտ:

-Տիկին Սոֆիկ, կա՞ այնպիսի դեր, որ ցանկացել եք խաղալ, բայց հնարավորություն չեք ունեցել կամ չի ստեղծվել այդ կերպարը:
-Ուսանողական տարիներին խնդրում էի իմ ընկերներին բեմադրել «Համլետ», որ ես խաղամ Համլետ: Անցան այդ տարիները: Կան, իհարկե, կուզենայի ֆիլմեր լիներ մեր դասական գրականությունից, որովհետև իսկապես ֆիլմի նյութ են: Հրանտ Մաթևոսյանի լեզուն, գրականությունը կինոյից, բեմերից չպետք է պակասի: Անպայման, եթե մենք հայ ենք, նրա, Աղասի Այվազյանի գրականությունը պետք է մեզ ուղեկցի: Կուզենայի այդ գրականության մեջ լինել, փոքր, մեծ դեր կլինի, նշանակություն չունի: Ինձ ծավալն ամենևին չի հետաքրքրում:

Հարցազրույցը՝ նաև տեսանյութով:



Աղբյուր` Panorama.am
Share |
Տեքստում սխալ կամ վրիպակ նկատելու դեպքում, ուղարկեք խմբագրին հաղորդագրություն` նշելով տվյալ սխալը, այնուհետև սեղմելով Ctrl-Enter:

Լրահոս

01:10
Ռազմական ոստիկանությունը միջոցներ է ձեռնարկում Կիրանցում զինվորական համազգեստով անձանց ինքնությունը պարզելու ուղղությամբ
Համացանցում տեսանյութ է տարածվել Տավուշի մարզի Կիրանց գյուղում միակողմանի զիջումների դեմ բողոքի ակցիային զինվորական...
Աղբյուր` Panorama.am
01:00
Բագրատ Սրբազանն այցելել է Իջևան ԲԿ-ում գտնվող ոստիկաններին
Կիրանցի բնակիչների և ոստիկանների բախումից հետո Բագրատ Սրբազանն այցելել է Իջևան ԲԿ-ում գտնվող 2 ոստիկաններին։  Հիշեցնենք, որ Կիրանցքում...
Աղբյուր` Panorama.am
00:52
Պայմանագրային զինծառայողները միացել են միակողմանի զիջումների դեմ պայքարին
Տավուշցի շուրջ 20 պայմանագրային զինծառայող միացել է պայքարին` իրենց անհամաձայնությունն արտահայտելով միակողմանի զիջումների օրակարգին:...
Աղբյուր` Panorama.am
23:45
Կիրանցում բախումներից հետո տուժածները դիմում են բուժօգնության, 3 հոգի տեղափոխվեց հիվանդանոց
Լրագրող Անի Գևորգյանը Կիրանցից հայտնում է, որ ոստիկանության հետ բախումներից հետո ինքը և մի քանի բնակիչներ դիմել են բուժօգնության։ Նրանցից երկու...
Աղբյուր` Panorama.am
23:20
Բախումներից հետո Կիրանց են ժամանել Գուգարաց և Շիրակի թեմերի առաջնորդները
Հաղորդավար, հասարակական գործիչ Լիկա Թումանյանը գրում է. «Բախումներից հետո Կիրանց ժամանեցին Գուգարաց թեմի առաջնորդ Հովնան եպիսկոպոս...
Աղբյուր` Panorama.am
23:03
Օտարերկրացիների դիեր «Hotel Տ27» չգործող հյուրանոցային համալիրում
Ապրիլի 26-ին առեղծվածային դեպք է տեղի ունեցել Կոտայքի մարզում: Ժամը 17:25-ի սահմաններում ՀՀ Ներքին գործերի նախարարության ոստիկանության Կոտայքի...
Աղբյուր` Panorama.am
22:42
Ոստիկանությունը հրաժարվում է վերադարձնել հատուկ պահպանման տարածք տարված ցուցարարների մեքենաները. Վարազդատ Հարությունյան
Փաստաբա Վարազդատ Հարությունյանն ահազանգում է «Ոստիկանությունը հրաժարվում է վերադարձնել հատուկ պահպանման տարածք տարված ցուցարարների...
Աղբյուր` Panorama.am
22:07
Որոշակի իմաստով ցանկանում էին մեզ վախեցնել. Բագրատ Սրբազան
«Այն, ինչը որ այստեղ տեղի ունեցավ, որոշակի իմաստով ցանկանում էին մեզ վախեցնելու, բայց տեսան, որ ոչ մեկը չի...
Աղբյուր` Panorama.am
21:41
ՄԻՊ աշխատակիցները ոստիկանության Հրազդանի բաժնում տեսակցել են բերման ենթարկված անձանց
ՀՀ ՄԻՊ գրասնյակից հայտնում են. «Մարդու իրավունքների պաշտպանի աշխատակազմի կողմից լրատվամիջոցների, սոցիալական հարթակների մշտադիտարկման...
Աղբյուր` Panorama.am
21:09
Գերլարված իրավիճակ Տավուշի մարզում. ՈւՂԻՂ
Գերլարված իրավիճակ է Տավուշում։ Ոստիկանության սև բերետավորները փորձում են բերման ենթարկել Կիրանցի հարևանությամբ իրականացվող բողոքի ակցիայի...
Աղբյուր` Panorama.am
20:32
Այստեղից գնալու եմ տուն, հետո՝ մեր պայքարը շարունակելու․ Սուրեն Պետրոսյանը դուրս եկավ ՁՊՎ-ից
Սուրեն Պետրոսյանը դուրս եկավ ՁՊՎ-ից։ Քաղաքացիները ծափահարություններով դիմավորեցին նրան։ Հարցին,թե ինչպես է, պատասխանեց․ «Ընտիր,...
Աղբյուր` Panorama.am
20:15
Տավուշի մարզպետը Կիրանցում քաղաքացիներին համոզում էր, որ թույլ տան քարտեզագրողներին ներս մտնել
 ՀՀ Տավուշի մարզպետ Հայկ Ղալումյանը, որը Նիկոլ Փաշինյանի ընտանիքի քավորն է, եկել է բողոքող քաղաքացիներին համոզելու, որ թույլ տան...
Աղբյուր` Panorama.am
19:43
Գլխավոր մեղավորությունը կրում է հենց Նիկոլ Փաշինյանը․ Լիլիթ Թումանյանը՝ Սոնա Մնացականյանի դեպքի մասին
 «Այսօրվա մեր  պետությունում՝ Նիկոլ Փաշինյանի իշխանության օրոք, ոչ ոք պաշտպանված չէ, անկախ այն բանից,թե ինչով է զբաղվում՝...
Աղբյուր` Panorama.am
19:18
Քաղաքացիները ծաղիկներ խոնարհեցին՝ ի հիշատակ Սոնա Մնացականյանի․ Ուղիղ
Երևանի Պարոնյան-Լեո խաչմերուկում  բազմաթիվ քաղաքացիներ ծաղիկներ խոնարհեցին՝  ի հիշատակ Նիկոլ Փաշինյանի շարասյան կողմից վրաերթի...
Աղբյուր` Panorama.am
19:06
Պարադոքս է, բայց փաստ․․․․ Ոսկանյան
Իրանագետ Վարդան Ոսկանյանը գրում է․ «2020թ. նոյեմբերի 9-ին Բաքվի բարբարոսական վարչախմբի կողմից սեփական «ինքնիշխան տարածք»...
Աղբյուր` Panorama.am
18:47
«Մինչև վերջին շունչը՝ հանուն Մարտունու»․ Ազնավուր Սաղյանը կդառնար 35 տարեկան
Այսօր Արցախի Մարտունի քաղաքաի հերոսացած քաղաքապետ Ազնավուր Սաղյանը կդառնար 35 տարեկան։ Այս մասին ֆեյսբուքյան էջում գրառում է կատարել...
Աղբյուր` Panorama.am
18:39
Ընդդիմադիր պատգամավորները հանդիպել են ԵՄ դեսպան, ՀՀ-ում ԵՄ առաքելության ղեկավարին
«Պատիվ ունեմ» խմբակցության պատգամավոր Տիգրան Աբրահամյանը տեղեկացնում է․ ««Հայաստան» խմբակցության ղեկավար...
Աղբյուր` Panorama.am
18:27
Տալիս են, ուղղակի տալիս են... թուրքի հետ միայն պատերազմ. Քաղաքացիները չեն հավատում խաղաղության հաստատմանը
«Քանի այս ժողովրդի մեջ կան նիկոլականներ, այս երկիրը չի ուղղվի։ Տավուշից հետո գալու են Ջերմուկ, Երևան։ Ու կգան, քանի այս ղեկավարները մեր գլխին են»
Աղբյուր` Panorama.am
18:22
Հայաստանի Հանրապետության և Ադրբեջանի Հանրապետության սահմանին տեղադրվել է թվով 28 սահմանային սյուն
Կառավարությունից հայտնում են․ «Հայաստանի Հանրապետության և Ադրբեջանի Հանրապետության սահմանին գեոդեզիական չափումների հիման վրա,...
Աղբյուր` Panorama.am
18:18
Happy birthday love. Պապիկյանի կինը շնորհավորել է նրա ծնունդը
Այսօր պաշտպանության նախարարի պաշտոնը զբաղեցնող Սուրեն Պապիկյանի ծննդյան օրն է։ Կինը՝ Արմինե Մուրադյանը ֆեյսբուքի սթորի բաժնում ամուսնու հետ...
Աղբյուր` Panorama.am
18:12
Ռուս-թուրքական համատեղ կենտրոնը դադարեցրել է աշխատանքները
Արցախի Ակնա  շրջանում ռուս-թուրքական համատեղ կենտրոնը դադարեցրել է աշխատանքները։ Ermenihaber-ի փոխանցմամբ՝ այդ առիթով կազմակերպվել է...
Աղբյուր` Panorama.am
17:44
«Հավերժի ճամփորդներ». Զոհված տղաների պատմություններն ու երազանքներն՝ առցանց ցուցադրությամբ
Հայաստանի պատմության թանգարանի առցանց ցուցադրությունը ներկայացնում է զոհված հերոսների 200-ից ավելի գործեր՝ կենսագրականներ, լուսանկարներ, անձնական իրեր։
Աղբյուր` Panorama.am
17:32
Հայաստանի համար որևէ տարբերություն չկա, թե որտեղից կգնի իր էներգառեսուրսը. Բաբկեն Թունյանը՝ Ադրբեջանից գազ գնելու հնարավորության մասին
«Երբ կզգանք, որ մեզ նպատակահարմար է ուրիշ տեղից գազ գնել ավելի էժան և այն հնարավոր է, ապա պետք է քննարկենք այդ մասին»,-ԱԺ-ում...
Աղբյուր` Panorama.am
17:26
Հերթական հաջողությունը՝ քիմիայի Մենդելեևյան 58-րդ միջազգային օլիմպիադայում
Հայ դպրոցականները երեք մեդալ են նվաճել «Քիմիա» առարկայի Մենդելեևյան 58-րդ միջազգային օլիմպիադայում, որն անցկացվել է ապրիլի 20-26-ը...
Աղբյուր` Panorama.am
17:10
Ինչ անի ոստիկանությունը, երբ իշխանության սիրտը աննախադեպ բռնություն է ուզում. Իրավապաշտպան
Իրավապաշտպան Ժաննա Ալեքսանյանը, արձագանքելով քաղաքացիների նկատմամբ ոստիկանների բռնության մասին ահազանգերին, գրում է. ««ԱԺԲ...
Աղբյուր` Panorama.am
17:08
Փակ է Բերդ-Ճամբարակ ավտոճանապարհի 35-րդ կմ-ի հատվածը
Փրկարար ծառայությունը տեղեկացնում է, որ ՀՀ տարածքում կան փակ ավտոճանապարհներ։ Փակ են Արագածոտնի մարզում «Ամբերդ» բարձր լեռնային...
Աղբյուր` Panorama.am
17:01
Կոնվերս Բանկը հաշված օրերի ընթացքում ավարտել է դրամային պարտատոմսերի տեղաբաշխումը
Կոնվերս Բանկը հայտարարում է դրամային պարտատոմսերի տեղաբաշխման ավարտի մասին: Գործընթացի մեկնարկից հետո մեկ շաբաթվա ընթացքում տեղաբաշխվել է 5 մլրդ...
Աղբյուր` Panorama.am
16:54
Լարված իրավիճակ է Երևան-Սևան ճանապարհին
Քիչ առաջ գերլարված իրավիճակ էր Երևան-Սևան ճանապարհին։ Քաղաքացիները խաղաղ անհնազանդության ակցիա են իրականացնում՝ փակելով ճանապարհը։...
Աղբյուր` Panorama.am
16:34
Վենետիկի 60-րդ հոբելյանական բիենալեի հայկական տաղավարի պաշտոնական աջակիցն է ARARAT լեգենդար հայկական կոնյակը
Օրերս Վենետիկում մեկնարկեց ժամանակակից արվեստի ամենակարևոր մշակութային իրադարձություններից մեկը՝ Վենետիկի 60-րդ արվեստի բիենալեն, որտեղ ARARAT...
Աղբյուր` Panorama.am

Տեսանյութեր

«Հավերժի ճամփորդներ». Զոհված տղաների պատմություններն ու երազանքները՝ առցանց ցուցադրությամբ
17:55 26/04/2024

«Հավերժի ճամփորդներ». Զոհված տղաների պատմություններն ու երազանքները՝ առցանց ցուցադրությամբ

Հետևեք մեզ և ծանոթացեք թարմ լուրերին!

Ամենից շատ կարդացված նյութեր

{"core.blocks.header.spell_message1":"\u0546\u0577\u057e\u0561\u056e \u057d\u056d\u0561\u056c\u0568` ","core.blocks.header.spell_message2":"\u0548\u0582\u0572\u0561\u0580\u056f\u0565\u055e\u056c \u0570\u0561\u0572\u0578\u0580\u0564\u0561\u0563\u0580\u0578\u0582\u0569\u0575\u0578\u0582\u0576 \u057d\u056d\u0561\u056c\u056b \u0574\u0561\u057d\u056b\u0576:"}