Գյումրու բրենդավորման ծրագիրը նախաձեռնել և անվճար, սեփական միջոցներով իրականացրել է Deem Communications PR և մարքեթինգային ընկերությունը՝
որպես ներդրում համայնքի զարգացման գործում՝ համագործակցելով Գյումրու քաղաքապետարանի, ՀՀ զբոսաշրջության պետական կոմիտեի, Կումայրի պատմական կենտրոնի զարգացման ծրագրի և Գյումրու հասարակական կազմակերպությունների հետ: Ընկերությունը մշակել է նաև բրենդի ներդրման ռազմավարության առաջարկ 2018-2019 թթ.-ի համար, որի իրագործումը կօգնի զարգացնելու քաղաքի սոցիալ-մշակութային կյանքը և արտաքին զբոսաշրջությունը:
Աղբյուր՝ Deem Communications
Լրահոս
Տեսանյութեր
«Հավերժի ճամփորդներ». Զոհված տղաների պատմություններն ու երազանքները՝ առցանց ցուցադրությամբ